Saturday, September 12, 2009

Cloudywind Podcast (Chinese Hip-hop!) #26 - I'm not scared

This issue's podcast is more scary than listening to ghost stories during the Hungry Ghosts Festival. You're about to listen to Cloudywind's first attempt in Chinese Hip-hop! Be scared... be very scared!

Original song by MC HotDog, 我哈你
作曲 MC HotDog,陈复明


我知道你不爱我家 哈
我儿子的话 我媳妇的玩法 哈 so what
没差 你说什么 什么 对不起耳朵有点阻塞
请你让我搞的 糊里糊涂 继续把你骗得 糊里糊涂
就算媳妇投资 输到脱裤 就算儿子华语 根本不酷

你吹啊 我才不会怕 继续complain啊 讲到你挂
你可知道 读过书的精英比较会讲话
就算不会做工 相信他们 好吗
有留言有八卦别鸟他 我的薪水没那么夸张
yo这个位 我们就霸着霸着霸
最少还能做十年吧

我不怕你 我才不怕你
就算你选反对我的 我也一样不怕你
我不怕你 不在乎 你选谁 因为我姓李
一声命令军队站起

我知道你不爱ERP 你爱自由
给你一些bonus 你就眼睛发光跟发亮
平时没有事 让你complain
选择的时候记得让我赢光 oh no
我开始得意忘形 了 疯 我要保持形像及优秀
come on 手放在空中 因为听话的你 脑袋空空

你四处去打听 有关於我
你似乎不相信 我说了这麼多
买我的书 报纸不会错
介绍不会错 买了书 读了再说
你敢不敢说 我不好 你敢不敢说 如果说我就sue
有种 就别怕我
只要我说薪水不够 谁敢说太多

我不怕你 我才不怕你
就算你选反对我的 我也一样不怕你
我不怕你 不在乎 你选谁 因为我姓李
一声命令 军队站起

PLAY >> Cloudywind Podcast (Chinese Hip-hop!) #26 - I'm not scared

To subscribe to Cloudywind Podcast on iTunes...
1) Go to [Advanced] on Menu
2) Select [Subscribe to podcast]
3) Type in "http://cloudywind.podomatic.com/rss2.xml"
4) Enjoy~~

No comments: